Adrian pe patine

Si cum toata lumea se perinda prin locuri cu fitze si cu multe fitze, iata si eu am fost aseara alaturi de colegul Adrian Boholtan la singurul patinuar sintetic din Transilvania respectiv singurul din Alba Iulia.

Ne-am facut si noi prezenta pe acolo si cu ocazia asta Adrian a pus pentru prima data o perche de patine in picioare si.... minune a patinat. Sa- ti spun sincere eu m-am mai dat cu patinele ,dar in vis… nu si pe gheata.

In fiecare vineri seara ne veti gasi la patinuarul WRONG CAVE , asta in cazul in care vrei sa te vezi cu noi. Adrian Boholtan si eu Radu Pop suntem cei doi baieti care in fiecare sambata de la ora 18 la ora 21 facem "Party Music" la AtlasFM , asta e asa pt reclama.:d gumim si noi ; mai jos puteti vedea 2 poze cu noi doi si cu patronu de la patinuar…have fun daca vei merge si tu pe acolo .



1 comentarii:

Anonim spunea...

frumoase poze:P