1 decembrie 2008


Marea unire de la 1918 moment de bucurie... acum in 2008 bucuria vine de la cele 6 corturi amplasate in parcul din "cetate" mai aduce zambetul pe buze celora care au venit la Alba Iulia de 1 decembrie. Parada militara de 5 minute sustinuta de 3 miguri "MG 21 Lancer" si 3 elicoptere "IAR Puma Socat" a lasat un gust amar daca stam sa ne gandim ca au fost sarbatoriti 90 de ani de la marea unire. Parada populara a fost singurul eveniment gustat cu adevarat de miile de oameni sositi la Alba Iulia. Oricum de comunism nu vom scapa degraba... de ce? pt. ca toate manifestarile dedicate zilei de 1 decembrie au fost dedicate oficialior de la tribuna oficiala nu tuturor romanilor;(exemplu: s-a cantat, s-a dansat numai in fata tribunei oficiale).Mai mentionez sonorizarea proasta de la concertul ce a inceput la ora "x" si focul de artificii care a fost de tota rusinea; si la nuntiile particulare ai parte de un foc de artificii mai reusit decat cel dedicat zilei nationale a Romanieie.
Merita sa vi la Alba Iulia de 1 decembrie ! :))

La Poarta III a cetatii am dat peste aceasta arta ...
cu siguranta iti amintestei de aceasta opera de arta daca ai trecut pe acolo de Ziua Nationala a Romaniei

6 comentarii:

Anonim spunea...

ai dreptate domnu:)...eu am fost prezent doar la artificii..si chiar asa e ..a fost penibil....din cate am auzit focu de artificii a fost organizat d PNL..sau facut d toata rusinea cu asa artificii:(..

Anonim spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.
Anonim spunea...

n fiecare an se pierde tot mai mult spiritul ala care era mai demult ...si cand eram eu mica....vaii 1 decembrie....era o sarbatoare in adv sens al cuvantului !

Anonim spunea...

Dragi organizatori v_ati facut de rusine.... anul acesta.!!!!!!

Anonim spunea...

Multumim celor pe care i`am votat si si`au dat cu firma in cap!!! Nu au respect pentru noi cetatenii , sa nu mai vorbesc de faptul ca in ultimii ani nu au mai venit la noi in oras oficialitati cu renume tokami din cauza organizarii proaste a primariei , care in lok sa faca din 1 Decembrie o zi cu care sa ne mandrim , am avut cu totii parte de o zi cu care (multi dintre noi) cetateni ai orasului ne rusinam! si vrem sa vorbim despre un turism care sa eticheteze orasul nostru??? In halul asta .. niciodata! Pacat ca isi bat joc de noi si nu au fost in stare nici macar sa amenajeze santurile cetatii de cand au inceput sa tina serbariile ( Orasului si 1 Decembrei) . am ajuns acasa c niste porci si cu cun gust amar in gura !! MULTUMIM D-NULE HAVA!! Sa aveti si d-voastra parte numai de ce am simtit noi romanii la 1 Decembrie!! DEZGUSTARE TOTALA!!!

Grupul de actiune Noii Golani spunea...

Noi ne+am simtit bine, am facut Hora Unirii, am cantat Desteapta+te Romane, am aprins torte....
Vedeti clipuri aici:
1decembrie.wordpress.com