Ora adevarului

...21 octombrie intr-un an in care trece c-am prea repede parca, am avut parte de intamplari haioase azi; multi dintre voi circula zilnic sau poate odata la saptamana cu STP stiti voi acele autobuse mari si cu reclame pe ele din Alba Iulia, asta am facut si eu astazi undeva pe la ora 6 : 30 min.Muncitori merg la aceea ora la lucru si la fel am facut si eu ... chestia tare a fost ca usa autobosului era deschisa si cand am dat sa m-a urc si eu in el (autobus) soferul demareaza in tromba l-) COOL! N-ai cu cine vorba ardeleanului . Astazi toti batrani vorbeau nu de pensii,nu de medicamente, nu de retete compensate ci de fotbal. Mare meci azi.... Steaua - Lyon ... sper sa nu vedem maine la stirile de la ora 5 cum mai multi stelisti "s-au imbatat" de bucurie...acuma te poti imbata si de fericire si de necaz.... :D gaseste romanu motiv numai sa se vada cu sticla-n mana; oricum bolunzeala maxima pentru noaptea asta !!! Noi ne intalnim maine pe frecventele AtlasFm de la 7... sper sa ma trezesc la ora aia sa-ti spun BUNA DIMINEATAAA :)


1 comentarii:

Anonim spunea...

Asa cum e VeritaSaga pe cale sa mute, pamantul pe soare mi-am inceput si eu ziua azi. Si din respect pentru tovarasul coleg Radu, o sa mi-o inchei pe blogul sau. Inevitabil de la cuvantul tovaras merg la ideea de comunism. Si de la comunism pana aici unde suntem azi (ca democratzie nu stiu daca e) am gasit o distanta fascinant de neinteresanta. Adica... Romanul de noua generatzie (romanul tziganizat) nu mai e in stare de rezultate bune in sport (aici se vede concret, desi nu e singurul domeniu cu probleme). Adica daca nu mai e impins cu maciuca pa cocoasa, nu isi mai da interesul. De cand am devenit europeni si democratici, abia daca mai stim sa ducem lingura cu supa la gura. Suntem atat de liberi si de free incat ne doare-n coaja ce se intampla cu romanica noastra. Nu ne mai pasa ca principala cultura a devenit maneaua, si ca devenim tzigani pe zi ce trece, uitand traditziile noastre si adoptandu-le pe ale lor, nu ne mai pasa in ce mizerie au sa creasca copiii nostrii, pentru ca si noi ne-am descurcat, nu me mai pasa in ce cacat am calcat, ca poate aduce noroc, ne pasa doar de foale. Ce a fost sa mancam, si ce urmeaza. Imi spunea un sas odata: daca majoritatea tarilor civilizate mananca sa traiasca, romanii traiesc sa manance. Si in astfel de conditzii in care suntem suficient de democratici sa mancam cat vrem, chiar daca nu mai putem, cum potzi vrea sa ai rezultate in orice materie. Sportul ne-a lovit mai puternic azi, cand in primele 13 minute (13 cu noroc) am putut fugi, iar dupa, nu am mai reusit nimic ? Daca e sa las o parere, ar fi mai agresiva decat pertinenta, pentru ca atitudinea mea nu e doar exigenta... Nu e doar pacat... desi e de cacat, e pura dreptate, am primit ce-am meritat, ce-am percutat, ce-am facut cu adevarat. Si acum speram in Cluj. Stii de ce? Pentru ca majoritatea vin din tari subdezvoltate, cu idei "de primate" idei insa care pot mai mult decat putem noi, cei desteptzi. Pace buna!