Game Over "Drive Music" cu Radu Pop 14 - 17

...dragi mei iata-ne ajunsi si la finalu unui episod frumos din viata mea, am ajuns la ultima editie de "Drive Music". Pentru cei ce nu stiu ce a fost Drive Music va spun acum; a fost o emisune ce era de luni pana vineri pe frecventele radioului Atlas FM intre orele 14 - 17 realizata de mine. Astazi vineri 10.10.08 am fost pentru "ultima" data pe frecvente. Daca nu voi reusi in ceea ce mi-am propus va promit ca am sa revin pe frecventele Atlas FM si poate chia la Drive Music. Oricum va multumesc tuturor celor care ati fost zi de zi alaturi de mine si promit ca am s-a ma intorc cu prima ocazie. Pana la o noua reauzire iti doresc tot binele din lume si ramai fidel postului de radio Atlas Fm pentru ca merita . Radu Pop sunt "Tay Tay"

5 comentarii:

Anonim spunea...

aurel_tirdea@yahoo.comaurel_tirdea@yahoo.com

aurel spunea...

aurel_tirdea@yahoo.com

mihaellad spunea...

off...imi pare rau, imi placea tare mult emisunea.acum cel mai mult regret ca nu am avut curajul macar odata sa intru in direct la un concurs sau sa dau o dedicatie, dar nici nu era nevoie pt ca muzica era pe gustul meu sau cred ca pe gusturile tuturor, muzica noua sau veche, frumos combinate. era o emisiune care imi facea placere sa o asculta si asta datorita dj-ul, care gasea tot timpul subiecte din viata de zi cu zi, imposibil sa nu te regasesti intr-unul din ele.aaa si sa nu uit intrebarea emisiunii,era tare de tot. imi pare rau si nu te dezamagii...

Anonim spunea...

Salutare Radule!plecarea de la Atlasfm este sa zic asa o pierdere mare...in primul rand era o emisiune de bun gust (stiri recente,anunturi etc)si nu in ultimul rand muzica de buna calitate,si pentru toate gusturile....imi vei ramane un prieten drag indiferent de ce turnura iti va lua viitorul ...iti doresc mult succes si bafta la ceea ce ti-ai propus sa faci...si de ce nu poate reusim sa ne cunoastem .Sunt sigur ca si colegul tau Adrian regreta...dar asta e viata.
Inca odata mult succes de la Aurel din Moldova !!!

Anonim spunea...

E pacat ca nu mai esti la atlas erai cel mai bun pe acolo aveai cea mai tare emisiune dar acuma ce sa faci sper sa te intorci sa auzim si noi iarasi o muzika buna