Exista in Alba Iulia "PATINOAR ARTIFICIAL" !

I ntamplarea face ca ununul din colegi de la radio AtlasFM si anume Corneliu Sarbu ca de, despre el vreau sa va spun, s-a gandit el asa in vara lui 2008 so puna de un patinoar ,unde altundeva decat aici in Alba Iulia ,zis si facut.Multe mai sunt de facut la acest patinoar dar zic eu ca atat vreme cat timpu nu este de partea ta si aici ma refer la conditile meteo acolo poti patina atat la - 25grade celsius cat si la 45 grade celsius. :D Cum ? Foarte simplu....e patinoar cu suprafata sintetica"importat de la fratele nostru neamtu" :D
Pentru cei care sunt inca nedumeriti si nu stiu unde se afla acest patinoar va spun ca este in Alba Iulia mai exact in CETATE in apropierea hotelului Cetate in santul exterior al cetatii. Cu siguranta l-ai vazut pana acum la TV ai auzit de el la Radio asa ca acum e momentul sa si mergi acolo pt. a te bucura impreuna cu prietenii tai. Daca nu vei merge toata ziua acolo o data la saptamana eu zic ca merita sa aluneci si tu pe Patinoar. La vara cand soarele iti va lipi freza de cap :D si gelu nu mai face fata, te va bate un gand "oare pot sa ma dau pe patine la temperatura asta ?" si atunci eu te anunt inca de pe acum ca : DA sau Yes We Can !! citeste tot aici
Vineri pe la 18 eu cu domnia sa Adrian Boholtan obisnuim sa alunecam si noi pe acolo cea ce va dorec si voua!!
Apropo Patinoaru are si glob pardon blog !!
Alunecare placuta si daca ai fost pe acolo da ti si tu cu parerea aici!cand ai timp :D

3 comentarii:

Anonim spunea...

:D
Tare dar... cam micut
si cam... murdar pe akol.
Cel putzin asha se vede din ... ce se vede.
Poate ca... cu timpul
Bafta raducu :P

Anonim spunea...

Amice, te salut.
Comentariul ce urmeaza nu are legatura cu "articolul" la care e atasat.
Treaba e ca si pe mine ma "cheama" tot Radu Pop, sunt din Alba Iulia ... si un prietem m-a intrebat daca acesta e blogul meu ... mi-a dat acest link.
Ghici ce i-am raspuns ?
NU ! Cum ca eu niciodata n-as putea "comite" atatea greseli gramaticale "pe metru patrat".
Ce facem frate Raducu ? E totusi un blog, o "chestie" publica ... e imaginea ta ... se poate ?

Ce faceeem ? Caci, cu scuzele de rigoare(daca e cazul), situatia estem de cacao :)

Cele bune frate albaiulian raducan :) Te rog remediaza.

aia mik si faina spunea...

sper sa ma duc la iarna si io ;)