Melodi de colectie 1


Pentru aceasta saptamana recomandarea mea in materie de piese vechi este: Catlin Crisan cu piesa "Vorbeste marea". O piesa care merita sa fie reascultata si fredonata si in prezentul lui 2009.


Catalin Crisan ... "momentul decisiv al destinului meu din punct de vedere mu­zical... Mamaia 1987, am cântat «Vorbeşte marea». A fost primul meu spectacol în postura de interpret de muzică uşoară, prima melodie, primul şlagăr. citeste tot aici [...]



Catalin Crisan

VORBESTE MAREA contine urmatoarele piese :
1. Vorbeste marea /2. Mama /3. Mi-e dor de tine /4. Cine te-a trimis la mine, dragoste?/5. Nu pleca /6. Nu te juca /7. Doar pentru voi /8. Noi /9. Daca pleci /10. Destin /11. Nu te pot iubi /12. Vreau /13. Tiganca /14. Vinde-mi viata /15. Nebunie /16. O data in viata


Acest album este reeditarea unui succes. Catalin Crisan readuce in actualitate 16 piese intre care cele mai multe sunt deja slagare reprezentative pentru muzica usoara romaneasca. Reintilniti o voce inconfundabila si cele mai bune piese semnate Catalin Crisan.
Data lansarii: 29/10/2005



0 comentarii: