Anonimul de azi - superstarul de maine


Astazi discutam cu Oprea Nicolae Gabriel alias Dj GABY OPREA




Radu P: Data si locul nasteri?
Dj GABY: M-am nascut la data de 19 martie, 1991 in localitatea Sebes.

Radu P: De cat timp esti fascinat de domeniul "muzica"?
Dj GABY: Pai as putea spune ca sunt de ceva vreme in acest domeniu, de cativa ani buni.De cand eram inca in ciclul primar, mergeam cu muzica la banchete, la zilele de nastere ale colegilor, chefuri.

Radu P:Ce te-a determinat sa continui in acest domeniu, si sa incepi sa mixezi?
Dj GABY: In 2006, in Mega Discoteca Tineretului am ramas foarte placut impresionat de showrile facute de Geo Da Silva si Dj Jungle, si mi am zis: "I can do it too".

Radu P: Care este dj-ul tau favorit din tara, si de afara?
Dj GABY: Din tara, imi place foarte foarte mult de Dj Jungle si de Mc Michael Star, poate si din cauza ca sunt foarte sociabili si stiu sa si respecte fanii. De afara, Dj Tiesto si Arman Van Hellden.

Radu P: In ce localitati ai mixat pana acum?
Dj GABY: Oficial, prima sesiune am avut-o in Pub High Life Sebes, Disco One&One, Club Tarabostes din Geoagiu Baii, NRG! Club Orastie.

Radu P: Unde mixezi momentan? Esti rezident?
Dj GABY: Momentan, nu. In zona, cel putin in Sebes nu prea ai unde sa te afirmi, din pacate. Sper ca pe viitor sa fie mai ok.

Radu P: Ai invatat singur sa mixezi, sau ai fost invatat de cineva?
Dj GABY: Nu am invatat singur.Aproape tot ce stiu am invatat de la Dj MLivio(Liviu Muntean) si Dj Cabral, doi profesori, si in acelasi timp prieteni foarte buni, carora o sa le raman recunoscator.

Radu P: Care este cea mai mare satisfactie, bucurie a unui dj?

Dj GABY: Eu, bucuria cea mai mare o am atunci cand vad lumea ca se distreaza si se simte bine.Nu este sentiment mai placut, nu se poate descrie in cuvinte. Cunoscatori stiu despre ce e vorba.

Radu P: Ce posturi de radio asculti acasa?
Dj GABY: Radio Pro B, Vibe Fm, si Atlas Fm(Drive Music Rullz)cu Radu Pop & MOVING ELEMENTS RADIO SHOW cu Dj Marco.

Radu P: Orice Dj are un vis.Care este visul tau? Ai vrea sa ajungi undeva anume?
Dj GABY: Sper ca in timp sa ajung la "apogeul" la care momentan sper, si anume sa fiu rezident all summer in una din discotecile din Costinesti. Disco Tineretului .


Dj GABY OPREA asteapta parerea ta aici !!

Pentru www.popradu.blogspot.ro in Exclusivitate Dj GABY OPREA

7 comentarii:

Anonim spunea...

cand t vom auzi la vibe fm:D?

Unknown spunea...

Asa te vreau scumpy... tine-o tot asa,eu te sustin in ceea ce-ti place si ma bucur ca iti merge bine... conteaza ca STII CE VREI DE LA VIATA... ;) good luck!!! :*:*:*:*:X:X:X:X

Anonim spunea...

tineo tot asa "batrane"!!! noi te sustinem,panda

Anonim spunea...

bai ometeu.vad ca ai planuri mari.multa bafta in continuare si sper ca pe viitor sati vad proiectele realizate.din nou multa bafta si sa auzim numai de bine.OXUS

Anonim spunea...

bafta prietene

Dan Gheorghe spunea...

bafta multa

Anonim spunea...

Pentru mine sti ca esti cel mai tare :),bafta multa si iti voi fi alaturi always.