Annimul de azi - superstarul de maine


Astazi discutam cu Dj Danno





Radu P: Cand te-ai nascut?
Dj Danno: M-am nascut in data de 30-07-1989 in orasul Sibiu.

Radu P: De unde a promvenit dorinta de a mixa?
Dj Danno: Dorinta de a invata sa mixez mi-a venit din momentul cand am inceput sa fiu impresionat de show-urile live a lui Dj Tiesto, dorindu-mi ca intr-o zi sa pot face si eu asa ceva.Mult ma impresionat si un show live a lui Geo Da Silva & Dj Jungle din anul 2004 si de atunci miam spus...,,Gata trebuie sa fiu si eu dj,o pot face!''

Radu P: Cand si unde ai inceput activitatea ca si dj?
Dj Danno: In 2005 am inceput sa pun muzica si sa invat ce inseamna cu adevarat ,,a mixa’’ in Club Opera ( Blaj ).Inceputul a fost un pic mai greu,avand o varsta care nu ma avantaja prea mult,dar dorinta de a reusi ma facut sa munceasc si sa invat mult pentru a castiga respect si incredere in acest domeniu.Timp de doi ani am stat in umbra mai experimentatului meu coleg,Dj Clauss,care mi-a fost un adevarat profesor.

Radu P: Cand ai avut primul rezidentiat?
Dj Danno: La inceputul anului 2007 ramane rezident Club Opera, participand in acest timp si la alte party-uri in tara,colaborand sau facand warm-up pentru diferiti dj(Dj Alberto Roquez,Dj Clauss,Funky dj's,Dj Westman,Dj Bigice,Dj Element,Dj Sava,Dj Oliviu,Dj Voltz).

Radu P: Ai mixat si in strainatate?unde sa intamplat asta?
Dj Danno: In vara anului 2008 am primit o oferta de la Club Pearl's din Germania unde am mixat timp de doua luni.6)In ce club ai mixat la intoarcerea in Romania?
La intoarcerea in tara am mixat pentru o scurta durata de timp in Club M(Blaj) dupa care pe data de 1 Noiembrie 2008,m-am reintors in clubul unde am crescut si m-am
format ca si dj,Club Opera.

http://www.urcaok.net/download3.php?file=603305 Dj Danno - Children of house (Iulie 2008 promo mix)-link pt download
http://www.mediafire.com/?19njdkmcjmx Dj Danno - After the rain (Iulie 2008 promo mix) -link pt download
http://www.mediafire.com/?lnnjmobcmg7


Dj Danno asteapta parerea ta aici !!

Pentru www.popradu.blogspot.ro in Exclusivitate Dj Danno

0 comentarii: